Hej hej hemskt mycket hej

HEEJ!
Idag är det onsdagen den 8 juli 2009. Hur känns det?
Svar: Förjävligt! (: 

Äh vafan, klistra på ett leende, dra på sig arbetskläder och slita lite till idag, börjar 12 slutar runt 20 ;( 
faeeen va jobbigt._. 
känner på mig att jag kommer tappa nått eller förstöra något idag. Inte min dag idag tror jag. fast de är det sällan.

Nu börjar vädret ljusna upp lite också, kanske jag också ska göra det?;O
svar: YESBOOO000x, fag in the box? its you. hell yeah

ja, lite damp nu på morgonen men de brukar gå bort med nordöstliga vindar. 
aja, jag ska sluta prata massa skit och ta och sätta upp mitt hår, sen driva ner på stan med min super cykel som känns konstig när man cyklar på den((: 
HA en förbannat jävla mysig dag och sköt om era små stortåar? tåer? äh, skitsamma. jag gör det bara komplicerat för mig själv;( 

peace
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0