HElLO MOTO

Tja hippes. har ni det bra i fittmora eller sverige eller?
Nääj, skulle inte tro det. jag lever inte in the dream iaf.
Inte suttit vid datorn sen torsdags kväll så jag va så jävla duktig och slog den där adaptern på hälften,
Ja tack applåder nu!

Stackare som dog i nån bilolycka, har nämligen bott granne med pöjken. R.I.P

Jag har shhopppaaaaaaaaat:D hehehehehe happyhellokittyface. lol?
Lovely som fan:D Ska nog filma lite på vad jag har köpt.:D Fast den filmen kommer väl in sen :) när jag är hemma.
och jag drivar hem vid 8 ikväll. Hemma kanske 11?
börjar 13 imorn._.  Ska stå i glassen:)

Igår käka jag tårta som faeen , eller tvinga mig själv, för den va speciel för mig för jag tål inte nötter och de var det i den orginala eller vad m,an ska säga,

Systra mi har fixat två jobb nu, happy for you babe <3. hehe

vet ni hur mycke jag älskar att sitta och trycka på det här tangenterna eller. Swwwwwwwwwweeet.
Aja nu ska jagitne skriva mer, vi hörs sen lovers.

xoxo

Och vet ni att håret växer mer när man har förälskad?:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0