känsla, bara en känsla.

Godmorgon skönheter. 

Jag undrar vad  du ska göra nu när du har fått allting? vad händer nu?
Saknaden är stor. Väntan är lång. 
Vet du vad ordet förlåt betyder? Känslan att be om förlåtelse. Men ett förlåt hjälper inte alltid. 
Att förlåta någon är ett stort steg. Orkar jag ta det steget. Eller ska jag stå där jag står. Och låta alla andra gå. 
Gå längre och längre bort ifrån mig. Frågar är inte om jag orkar ta ett steg. utan om jag vill springa efter alla er som har gått iväg när jag har stått stilla.

Det är mitt fel, jag har ändrats, jag har stannat, jag är vilsen i allt mörker, jag vill att de ska börja bli ljust och någon visar mig vägen jag ska gå. Det finns så många vägar, men jag vet inte vilken jag vill ta. 


xoxo



Kommentarer
Postat av: Danielsson

känner igen mig lite av det du skrivit , det känns verkligen hemskt . fast det är väl kört för mig , jag sabbade det .

men jag tror du kommer hitta en väg! :) den rätta vägen .

2009-07-07 @ 12:54:07
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0