kärring

godkväll
igår när jag skulle äta gick allt åt helvete för mig igen. när ska detta ta slut? När ska det bli bättre?
Det blir bara värre, hela tiden. 
slutade med att jag låste in mig,  hon sprakade nästan sönder dörren, jag öppnade, hon gjorde så jag började gråta, hon gick och drämde till dörren, jag vände upp och ner på min väska och packade i en större , ringde först jennie,sen mimmie och sa att jag sover hos henne.

Cyklade med tårar i ögonen, mascara i hela ansiktet. Cyklade förbi massa jag kände.. så jävla illa.fan va jobbigt de va.
Sov hos sötmimmie iaf. gosade med kattungen<3 tarzan?

Sen så kom min syster becka och hämtade mig vid halv 12 imorse och skjutsade mig till jobbet. tack! 
började ju med att jag skulle servera några, så skulle en tjej i bordet hjälpa och ta en tallrik, och då välter hon en hel jävla tacotallrik över mig och hälften på golvet, så jag fick göra om tacotallriken, skrua upp skiten sen byta kläder._.

sen när jag hade vart på kaffestugan ungefär en halv timme så säger fredrik: du har besök, då tänkte jag vem kan de va?
 så öppnar jag dörren, ser henne. Stänger dörren och går tillbaka med det jag höll på med, då kom hon in och släpade ut mig och gjorde så jag börja gråta igen!. fyfan.  sen har dagen bara anmält gått och helvete. ingenting har gått bra. ingenting. 

så jävla skönt att jag är ledig imorn. fyfan. 

jag tror jag har blivit sjuk också, och har ingen matlust alls. och jag hatar mig själv och mitt utseende.
jag vill va snygg;( 
men nej skitsamma. alla  är olika ,
och jag är född så här.
vissa har turen, vissa inte.
vissa bor med sina föräldrar, andra inte.
vissa är bortskämda, andra inte.
vissa är kära, andra inte
vissa älskar livet,  andra inte
vissa är lyckliga, andra inte
vissa har kompisar, andra inte

du är själviskt. 


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0