Leende svarthårigaaaa SARAA

e ni inte förälskad i.
TJA , jag har kommit fram till att alla killar är skitstövlar, ja, jag vet att de flesta tror att sin pojkvän och bästa killkompis eller du som läser detta tror att du/dom är bra inombords eller nått sånt skit. men nej. Ni är SKIT. Så de bara skriker om det.
Tjejer är också skit. hela kategorin kompisar är skit! Jag är en skit. så ja. alla är skitar. 

bra nu vet ni det. Nästa punkt. Angående min rubrik så har jag färgat håret brunt, pallade itne min äckliga utväxt och mitt fula slingade hår, så nu är det svart/brun, eller mörk brun:) 

Haar jobbat idag också. ska jobba imorn också. 

sen kan jag säga att 3OH!3 är jävligt bra. lyssna på spotify på dirren äru gullig.
nu blire chatten, och cama så de bara skriker om det:) 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0