nytt inlägg

aah, jag hatar rubriker!
jag vet inte hur jag ska döpa dom,
för jag vet inte vad jag tänker skriva heller
förutom att jag har vaknat nu och lösa harry förfultt.
GAAAH vilken nörd jag är.


Forfarande hakunamatat för mig som gäller.
Det finns inga bekymmer, se framåt och hoppas på det bästa(:
Vad gör det om det värsta skulle hända igen? Jag har ju redan vart med om det så NJUT AV DENNA VÄRLD
och ta det du vill för attfå MAKT (:



Nu ska jag läsa klart det här avsnittet sen ska  jag klä på mig, kanske bubblalite först;o
Fan vad jag skryter;D men jag älskar den(A) höhö

xoxo

lyssna på låten, rösten är underbar. Hela låten är underbar. <3

Kommentarer
Postat av: Danielsson

Sv: Jo det är lite jobbigt med kaniner , speciellt på vintern :) har 19 st just nu xd

2009-07-31 @ 13:18:57
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0