Oliviaas dag(:

Grattis olivia!:D 
Hoppas du får en toppen dag , även fast vädret suger sten hårt. 

Idag har jag haft världenskänsligaste humör. 
2 kärring som skällde ut mig och skit idag på kaffestugan:/ hatar sånt, och otrevliga kunder . 

Ett tag kom de massa till glassbaren också;o
när jag hade slutat gick jag ,victor och mimmie till pappa och lämnade kameran;/ 
sen gick vi in till stan, sen kom magnus och lina, vi gick och fikade,
nu sitter jag här viddatorn och mamma kom nyss in och är inte på sitt bra humör och vill att jag ska hjälpa till med maten.
Seriöst, jag orkar inte, först jobba skit mycket och hålla på med mat och disk hela dagarna och lägga på ett leende, de är anstängade, sen ska man hem och göra samma sak. de tar på mitt humör.
och när mamma  är sur så blir jag sur tillslut är alla sura, och de pallar inte jag nu. 
Jag har vart på bra humör nåra dagar nu, och orkar inte ha bekymmer eller mer problem,
jag rymmer för dom nu.
aja, vi hörs.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0