onsdag morgon (mini lördag)

YEAH BRING IT ON BABY!

mer snor tack, mer nysningar så snoret flyger åt alla håll. (ursäkta, )
har inte sovit riktigt på flera dagar nu;( fan va arg jag blir. Halsen kan ju ta sig långt någonstans och nu börjar jag få ont i huvudet och såklart har jag feber, men inte  på dagarna;o på morgonen,kvällen och natten._. 

imorgon är jag ledig då ska jag ligga i soffan och kolla på film hela dagen och göra allt jag kan för att bli friskt. 
fan vad det suger. 

just nu har jag bara ont i halsen, och låter inte som jag brukar göra och jag har ont i huvet.

Aja, jag ska ta och käka nått nu, sen ska jag sminka mig, idag är det sol:O det betyder att man inte behöver ha långbyxor:D 
fast jag är försiktig nu vad jag har på mig, alltså inte för lite kläder. vill inte bli sjukare;( 

och vissa kallar onsdag för mini lördag, därför ska jag nog fixa kuckilimuck medecin idag(:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0