PEPPIGA SARA!

TJA TJA TJA TJA (CHA CHA)
FAAAN VAD PEPP JAG ÄR.
Nuu vill vi ha lördag kväll!:D:D:D:D
Fixat allt:D hiihihihihihihihihihihihhi

Jävligt bra dag må jag säga.(A)
Vaknade på rätt sida, fick lite smink av mamma så jag ser ut som "normalt" folk.
om de nu finns. men aja, drog tilljobbet. vart på bra humÖr:))
Fick lite ont i huvudet men när jag fick lite mat i mig blev det bättre:D hihi
stått i kassan ganska mycket idag;o

städat på rummet, tog lite kladdkaka hihi.
nu sitter jag här och lyssnar på de ljuva stämmorna av inflames .loves it!

hoppas jag får mina grejer från junkyard i  veckan:D:D:D:D
och jag är så fucking med pengar så jag tror det nästan inte, fan va värt de har vart att jobba.
fan vad jag skön jag är!:D

skicka era spotify listor. måste ändra min "bra" spelningslista, lyssnat sönder allt;(

xoxo












Hannas tårta:) Hon fyller år idag. fast hon har åkt till karlstad idag därför firade vi henne igår:)
grattis syster((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0