saaaatan min bästa väään

sanningen kommer alltid fram i slutändan. Ibland är det bra, ibland dåligt.
För mig slutar det alltid dåligt. 
Sen har jag fått ögoninflammtion, jag borde inte ha linser i, men de skiter jag i.

jag älskar musik som går rakt in i mitt hjärta och stannar där som annat inte gör.
Jag ska va kattvakt i helgen;o lol får se hur de går. 
sen ska my dad ha kameran i helgen så ja, har inte så mycket mer att skriva än att jag ska sleepa lite nu.
skönhetsömn behövs alltid. 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja de kan ha varit på kaffestugan , brukar se dig där :)

men ja såg dig typ på noretbron förut :)

jasså , blev håret bra då ?

2009-07-09 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0