Sara lever i den stora världen

men sina stora drömmar.
som aldrig kommer uppfyllas.
kanske några. men inte alla, och nej jag vet att man inte får allt man vill.

Eh gick upp 7 imorse,
trodde jag skulle gråta sönder av trötthet på jobbet.
Första som hände mig imorse, jag hade på mig luvanpåjackan när jag cyklade till jobbet och tänkte fan tänk om jag inte hinner kolla upp och se om en bil kommer (för jag kollade ner i marken hela tiden)sen lyssna jag på musik.
Rätt somde va så dunkade jag i en motorhuv på en bil, som hade kört saktare för att han såg att jag inte såg honom, så stannade han och jag åkte in i bilen. Bra sara! tro vem som gick hela vägen sen.
inga skador på mig eller bilen, men fan va rädd jag blev. och jag visste att detta inte skulle vara min dag.

och hela jobbdagen har vart åt helvete!
När jag kom hem så hade jag fått en ny garderob, så jag bytte och nu har ag möblerat och sen ska jag ta ner en hylla och sätta upp min förbannade spegel för engångskull.

nu ska jag läsa harrypotter,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0