Sara lovisa andersson

det är jag det.
Sitter här och lyssnar på musik och nån tår kommer då och då.
hej emo blogg.


Nu kör vi lite på mina tankar igen. om ni orkar läsa.
men jag vill bara skriva av mig, jag känner för det.


jag ringer men du svarar inte. Det svider till i hjärtat.
jag hatar att alla ska ta ens ex och hålla på när dom vet att man fortfarande har känslor kvar!
visst, jag har också tagit nåns ex, men frågat innan tror jag? och ja, jag har dåligt samvete för det fortfarande, men jag gick inte bakom ens rygg som så jävla många gör.
jag vet inte vad som sägs om mig.
men på något sätt så verkar det inte bra på nått sätt eftersom att alla är så falska.
Alla är falska.
vad har jag gjort så jag har förtjänat all den här skiten?
med robert, mamma , pappa, nära och kära som har dött, kompisar och all annan skit?
vad fan har jag gjort egentligen?
mycket bra fråga, kommer jag någonsin få svar på den?

jag tänker nog för mycket. jag hatar att tänka.
jag oroar mig alldels för mycket också. Det suger.
jag inbillar mig saker som jag inte borde göra.
och ja, ni alla har förändras. jag känner inte igen er längre!


Du sa:     - jag vill att du bildar din egen uppfattning om mig,och inte skapa en av vad andra säger om mig.

Jag hade en uppfattning om dig innan, jag ändrade den ett tag, nu är den nästan likadan som innan.


Jag hatar att det är så mycket sorg i den här lilla världen vi lever i, så lite glädje!
Så mycket falskhet, så lite hopp och tro.


Vill ni veta då jag är lyckligast`?
ja, de vill jag också.
Jag va lycklig en gång. vart tog allt vägen?
vad gick fel.
jag har inte släppt allt.
Jag tror inte du innerst inne heller har gjort det.
eller så är det bara något jag hoppas på.
men de är nu vi ska gå vidare, eller enligt dig.
har du tänkt på vad jag vill?


vart är min mamma?
vart är hon när man behöver henne som mest.
Hon märker inget.
Hon klagar bara.
jag och mina systrar gör det mesta i huset som en mamma ska göra. vart är hon?
ja , alla i familjen ska hjälpa till i huset, men om man lägger ihop allt vi gör. så vad fan gör hon egentligen?


och vilka sårade mig mer än någonsin och svek mig när jag mådde verkligen som sämst,allt gick så in åt helvete fel och fel uppfattningen och allt. fan jag börjar känna att jag är påväg dit igen. det suger. Jag har redan börjat . Men nu är allt förlåtet och glömt. vi har börjat om på nytt. allt blev bara fel.



och jag har verkligen inget liv, jag måste börja träffa nytt folk. Så välkomna fram till mitt underbara liv(:
de va allt från mig, slutar med att jag sitter här i mjukis byxor, JL tröja och borde gå och lägga mig nu så jag kan jobba imorn, som jag har ångest för just nu._.

xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0