Tinnitus i hjärtat

Tjena babes.
Har ni det bra? Alla skriker: NEEEJ för vår älskade världens bästa dåliga bloggare sara är tyvärr sjuk.Hon vaknade med feber kl sex i morse och näsborrarna fulla med äckligt snor och en svidande hals. Vad gör hon?
Jo hon stiger upp tar en alvedon, och mouquangin eller vafan de heter och somnar om igen.
Tvekar på om hon ska jobba. Men sen när hon vaknar igen mår hon lite bättre och cyklar iväg till jobbet ändå.

bra var väl det,(: men nu mår jag dåligt igen. ska knarka mer alvedon och mouquangin igen eller vad de nu hetter och sen käka llite pizza som mina systrar har gjort. Som är så snälla och tigger pengar av mig;( För den ena ska till stockholm och måste ha biljett och den andra ska på festival._. Men men, i got money and a i väldigt snäll! sådeså.

Dricka massa honungsvatten ska jag göra nu också. 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0