viljan att vilja

Tjabba!
idag så har jag jobbat. såå ovanligt att ni får läsa det.
men snart får jag lön och då blir jag happy face for sure!:)

Och igår så lagade ju jag mat till mig och mian systrar om dom tog hand om disken, gjorde nån det ? NEJ!
så nu när jag kom hem var det ju det första jag fick göra._. 
annars hade ju mamma dampat sönder om hon kom hem och de va fullt med disk.
jag lovar att hon kommre klaga på något.

Därför har jag kommit på. alltså så jag slipper hennes gnäll och tjat så ska jag smita in i beckas rum och dunka musik.
För hon har riktiga högtalare och bas;O fyfan va nice. 
Så jag drar nog dit nu, sen tänker inte jag lyssna på henne,
och jag orkar inte laga mat idag, det får fan mamma göra när hon kommer hem. 
Jag tycker att ricard borde grilla nått. men de kan jag nog drömma långt om.


har jag nå mer onödigt att skriva?
jag mår iaf bättre idag! ingen feber. men snor,hosta och ont i halsen;( buhu

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0