22 juni 2009

Ja, 
Börjar med att min mobil ringer . Börjar fixa mig och sånt.
Åkte ner på stan, köpte ett par skor, sen gick jag och jobbade.
Började som sagt 12 och slutade 16. Så jävla sweet.
Men de värsta som hände idag va att för första gången tappade jag något så det gick sönder;(
Jag skulle lasta på massa disk på en bricka, så tapper jag 2 glas. båda går i 1000 bitar. Sen en kopp full med kaffe;(
Fan cut direkt. Bara att sopa upp skiten och moppa;( jävla skit;/ Efter det stod jag bara vid disken sen, vågade nästan  inte gå ut ;/


När jag skulle hem så såg jag becca och emma och pratade med dom ett tag(:
Sen kom linda som skulle fika med dom, så jag joina dom också(: 
Efter en stund kom även evelina(: Så satt vi däroch åt glass:p

När alla skulle på träning och skit så gick jag hem(: 
Följde med mamma och jonte till noret,och nu sitter jag här:D

Dunkar lite håkan hellström;D lovely, 
och idag drar båda min systrar till P&L. fan lite sugen på det också. men de blir nog nästa år:D 

tro om man ska ut och knäppa lite kort ute och sen ta och lägga sig i soffan och glo på burken:) 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0