<,3

fan vad jag skriver inlägg egentligen.
men vafan, ska snart  sova. tänkte bara skriva av mig lite.
snackar bara med min blåa vägg, blir ju hjärnskadad snart känner jag på mig, men de gör ju ingen skillnad?

Jag saknar kärleken, de vi hade. allting. Jag saknar dig otroligt mycket. Men inte besvarade känslor. Jag älskar dig.

Jag saknar vänskapen, hur jag kunde prata med dig, hur vi kunde sitta tysta och förstå varandra, allt är bortblåst. de kom som en står jävla orkan. Jag älskar dig.

Jag saknar dig, jag gav dig en andra chans efter de åren som inget hände. men nu är allt borta, du är borta. Jag älskar dig

Jag saknar så som du var, du är perfekt, perfekt för de som är runt omkring dig, kanske inte för dig själv?, hoppas de går bra för dig. Jag älskar dig. 

Jag saknar morfar, min lilla fiskgubbe, som sa jämt att alla får vara med , Jag vet att du är med mig, och min mormor och resten utav min familj. Jag bara känner det, Du är bäst. Jag älskar dig

Jag saknar mig själv, så som  jag engång i tiden var, jag är helt olik mig själv och jag har ingenaning vad de beror på.

Jag saknar tiden, det förflutna, fast ändå inte. Nuet är förjävligt, de är det alltid, när ska allting bli bra?. De är alltid något dåligt, negativt blabla som händer/hänt. Men sånt är livet. de får man tydligen stå  ut med. 
förjävligt.

Nu ska jag sova, då jag försvinner ett ögonblick. Lovely. 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0