Bilder från skolavslutningen


Jennie och Julia:D Två sötnosar i min klass:D <3


Sötjulia:D <3


Agnes med sitt fina hår:D Hon är alltid fin(: <3


Här har ni oss:D Dom bästa av de allra bästa:D Mina damer och herrar:D JENNIE OCH SARA (jag) 
fail på våra bilder tsm ;( <3 Tanken som räknas ;D Du&jag :D <3


Och här har vi Hannapanna - syster:o-  milf  - köttbulle;D nejdå skoja , men hon är söt:) <3


Jonathan:D lillebroderna. SÖtnos du också:) <3


Jag ;D


fuckface:)


Magnus magnus magnus, vad ska man säga? jag tror de flesta visste att just du skulle få det, Jag trodde iaf det och du vart lätt värt det! Hoppas de går bra för dig i fortsättningen:D <3


Runken som fick nå sportgrej:D Du är super söt och skit duktig, du har haft ett bra sport år verkar de som, med i nå fotbollsgrejs och skit:D fan va bra du är! Sen vår super söta rektor är med på kortet också:)


ida som sjöng:D 


Madde(:


Martin(:


Marcus:D c eller k? 


Sötjennie blir avslutning av alla bilder:)  

Nu ska jag käka, sen kanske kanske kanske de blir kråkberg ikväll. har haft en jobbig dag, så vi får se sen ska jag jobba imorgon. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka bilderna sen ;o Allihopa.

Du & jag <3

2009-06-12 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0