Citroooooooooooo0000n


Idag när jag hade duschat, så pressade jag ur ena halvan citron i mitt blöta hår, gick ut i solen och soltorkade det, så det orangea i mitt hår går bort en aning.
Jag ska köpa silvershampoo också. Sen slinga det mer om nån vecka. 


Sådär ser mitt äckliga fula hår fram, fyfan va fult de är.
Biff är jag också. 
Sen har jag inge smink på bilden, eller jo. Jag använder ju vattenfast mascara och lite är kvar då jag duschade,De är det ända. 


Så där ser mitt äckliga fula LOCKIGA hår bak. Jävligt gulligt inte sant?. 
usch.jag blir så ledsen när jag kollar mig själv i spegeln,
Blir ni glada när ni ser er i spegeln? 
de gör verkligen inte jag, inte gjort heller.
Därför målar man dit lite mer smink, plattar det lite till. nej fy.
Om bara alla kunde se likadana ut eller nått;( 
att de inte fanns smink, och dumma platttänger, locktänger, volym och allt sånt där skit.
Men ändå så sminkar man sig, plattar håret, och allting. Ajavafan, allt kan dra åt helvete iaf. 
När jag väl försöker göra allt omkring mig bättre så äre ingen som hänger på. Så Skit i det då.
jag lever väl på , mitt egna liv. Alone;( 

Xoxo 


Kommentarer
Postat av: Laxen

Du har ju as vackert går <3 :)

2009-07-03 @ 20:01:21
Postat av: Anonym

kan jag inte påstå

2009-07-05 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0