fejk?

Tjenuum!
Sex-temadagen sög! Får ju knappt säga kuk för elisabeth!;o Sur kärring.
Imorn ska jag tillbringa hela min dag med en värre sur kärring som heter *TRUMVIRRVEL* LIIIIIIIIIS! TJOHOO! (N)
Men ska igga henne och vara positiv hela dagen, och vara en snällflicka:D
Idag drog jag och pennie ner på helmers och fikade:) Helmerslatte<3 
Sen köpte jag slingmedel, och resultat blevjag nöjd med:) Pennie är jätte söt med sin nya färg <3 Du är alltid söt!(: 

Haha, igår kväll skrämde jag ganska många. Sorry. ska sluta(:<3

Nu ska jag packa färdigt till kättbo:( Jag får bara mer och mer ångest för varje minut som går. 
Jag har gratis sms så de är bara att börja smsa mig så fort du vaknar imorn:D Tills på Onsdag eftermiddag:D 
0738286091 :)
har köpt pringels,godis , läsk, drickyoghurt och risifrutti till imorn(A) sara laddar förfullt! Och jag ska fan imej bada i kättbo._. 

Den som går i min klass och läser det här, reta förfan inte upp mig imorn, för då är eran tisdag+onsdag förstörd. eller de ska jag fan säga till alla. Jag ska va glad hela dagen har jag bestämt och inte va sur och negativ:) hehe lycka till sara:D Tack tack:D  

ofta man snackar med sig själv men aja vafan , SÅN ÄR JAG! tralallala

xoxo Sariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0