godmorgon sverige

Vaknade nyss.
slängde in hörurar i öronen och lyssnade på musik.
Och nu sitter jag vid datorn, mimmie berättade nyss sin underbara dröm för mig;) haha Sötis.
Ni vill inte veta, tro mig(:

kvällen igår tillbringade jag hos mimmie(: Vi kollade på tv , pratade och  kollade på hennes söta konf. kort:D
Idag lär jag väl vara fejk trevlig och glad eftersom att de va jag inte igår för ricards föräldrar. mamma skrek på mig, jag skrek på ricard och fan de slutade med tårar på mitt rum:) sån mes jag är. men skit samma. Jag är en känslig person;D
Hoppas hans föräldrar åker hem idag!;o fan trött på dom.

nu ska jag göra frukost och ta in det på mitt rum, och läsa andras bloggar:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0