kaffestugaaan

Men är jag skön eller är jag skön eller?:D
Jag gissar på skön! 
fyfan, igår kände jag av det lite.
Imorse ingenting. Idag när jag stod och jobbade fick jag feber och pissade 24/7.
kan ni gissa vad jag har fått eller?:D
Jag hade det nämligen 3 gånger i vinter också. vettefan inte hur jag har fått det nu. Fan sug kuk.
Sara Andersson har fått urinvägsinfektion. IGEEEN. fanvad galen jag blir!
dricker vatten som fan. toan är min bästa kompis idag/kväll.
Hur fan lyckas man?
Nu har jag iaf gjort hemma gjord pizza som äre goaste som finns;)


Jag har fått slitit nog idag nu. Nu blire bara toa, dator , toa , dator, vatten, toa, datorn, vatten:D Kanske sova om jag kan:o
Fan vilken jävla pain. Imorn blire kanske sjukhuset. Ska ju egentligen jobba imorn, men de blev inget av det, fick ta ledigt. Tack<3

Nu ska jag ta och städa mitt rum lite, och slänga in lite tvätt i tvättmaskin tror jag. 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0