kaffestugan.

Hej alla söta bävrar.
Idag har jag jobbat på kaffestugan igen då. 
Varmt som in åt helvete är det att jobba. Skönast är att vara i glasskisoken.<3

När jag slutade gick jag och köpte att par tunna 3kvartsbyxor som jag kan jobba i. 
får ju inte jobba i annat än jeans och 3kvartsbyxor;o Illa.

när jag skulle cykla hem så kom jonte och tog sällskap med mig hem(: Och nu har vi lagat pizza:D 
vi är så jävla bra (: Jag<3lillebror:D haha

Jag är så jävla slut och hungrig nu, så jag ska ta och käka lite nu sen bara lägga mig i sängen eller soffan. 
niice. 

xoxo

Kommentarer
Postat av: SANNAH

det ska jag göra! Hoppas du fortsätter läsa hih:D

2009-06-23 @ 20:21:32
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0