KÄTTBO (N)

Tja fucktards.
Kättbo sög sten hård. Nog bland de värsta jag har vart med om. nästan iaf.
Bussresan dit helt okej. Gå till bystugan va bra för joel bar min väska(a) 
*packade upp våra saker
*Bada i kalltvatten med äcklig botten 
*Käkade hamburgare
*Spela brännboll som va typ de roligaste med hela den här skiten.
*neger och president . (kortspel)
Sen va jag för mig själv, Eller pratade med lennart, lis , veronica och jesper ibland:D med alla mobbade, känner mig så välkommen med dom. Där passar jag. och jag va snäll mot lis hela tiden:o sjukt. 
Pratade med Conor ungefär hela dagen och kvällen. vettefan hur många timmar, men aja de va kul(: 
Somnade runt 3? Vaknade när madde säger något till mig och de andra som ligger i ett annat rum. 
äter frukost sen somnar jag om igen med musik i öronen
sen städade jag putte lite, och då ringer mamma och stör, och förstör hela min dag, hela mitt sommarlov.


när jag kommer hem hoppar jag in i duschen, och sedan vart med robban.
nu pratar jag med ojje och conor i telefon;p

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0