natti natti

godnatt svergie, världen?
Jag måste fan sova nu, annars kommer jag inte vakna när min mobil ringer halv 7 imorn.
Jag har även sagt åt min mamma att väcka mig om jag sover. för jag kan inte försova mig;o
och jag som brukar somnamellan 2-5 på kvällarna;( faan.
Jag måste verklign tvinga mig själv nu..
nån som har något tips på att kunna somna fort?;o

aja vafan, jobbar mellan 8-17 imorn. paaain.svarta kläder och säkert as varmt . (N) 
vafan, ska inte klaga, får lön imorn:D Hehehhe. hhappyface. 

XoXo Barbiee. 

lol?

Kommentarer
Postat av: E & M

Godnatt!



Kika in i vår blogg. Vad föredrar du för att bli brun? Solen vs. solarium!

2009-06-25 @ 22:48:03
URL: http://minigraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0