palla rubrik.

godmorgon för de flesta.
Själv vaknade jag av sms kl halv 12;( 
Drömde skit mysko dröm, och jag va värsta irreterad. haha så vaknade jag irreterad också;D 
bra där sara,
De är som jag snackar med mig själv eller min inre själ eller nått ibland när jag skriver (: 
Men skit samma, ni verkar ju intressearde så? 

Idag har jag startat dagen med att ta en riktigt skön dusch;D Sen gick jag ut och fotade lite(: 
nu sitter jag och redigerar dom putte lite(: 
Så smsar sötpennie mig just nu, hon väntar på att simone ska vakna, lol att jag skriver de, men aja.

Orsa senare idag men min underbara familj, Mormor ska bjuda på mat tror jag? Så vad skajag göra fram till dess. De har jag ingenaning om, film kanske?;D ja de låter bra. 

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0