pistvakt

TJA!
Jag vet inte vem jag är längre.
men de va inget vi skulle skriva om nu,

Nu blire 6 avsnitt av pistvakt! fan vad jag älskar pistvakt. 
Först ska jag ladda mobilen med lite bra musik så jag kan ha något att lyssna på till orsa imorn.

men jag ska inte dit med nån kompis, för sånnahar jag inte. säger vi. Ni vet sånnafall omni är det(A)
aja vafan,
Ska dit med familjen, mormor bjuder på mat:D Yaj! 
sen ska man ju dit för att dreggla lite på danny;D och kanske lite på mattias. men inte erik:D

fast om de blir regn tror jag inte det blir nått^^ 
Idag har jag inte gjort ett skit. Nu på kvällen spelade jag kort med mamma och ricard. vilket jävla liv.
inte ens värt att leva. När ska ni fatta?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0