Skolavslutning - Begravning

Tja, skolavslutning idag.
Sög ju röv. Kören sjöng as lågt, jag sjöng med dom lite:D hehe
Knäppte på lite folk också. Kort kommer ut senare idag eller i värsta fall imorn
Själv så är jag as nöjd med mina betyg:D Så jävla happy på dom:D Även om ni bortskämda jävlar får pengar för era jävla betyg så är jag glad att jag inte är en av dom, och inte har de föräldrar som pressar sitt barn.
Och ni som tror att ni är så jävla duktiga med era 5 mvg eller nått sånt, hoppas ni sänker dom:D hehhe För jag vill hellre höga mig än sänka mig(: 






Begravning
De värsta jag har vart med om på länge. har inte något att säga om det mer. R.I.P Adam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0