snurr snurr

Goderafton.
mitt liv suger, så gör även du.
Jag mår bättre genom att säger dumma saker till andra. Fast de tyckeer inte jag.Eller de är inte så! De är bara så 100 personer/kompisar om man ens kan kalla kompisar så. När de säger att jag mår bättre av att klaga och skit på andra.
vilket jävla liv jag har, snart är det över. 

Amen käre gud, jag vill bara säga att jag har tagit min systers fläckt (fläkt?) Fan va jag suger på att stava men skit samma. Aja jag tog den sen satt jag på den, så nu sitter jag här i sängen och borde sova och känner hur vinden kommer mot mig sometimes. 

Sitter och pratar med henrik på msn, han förstår han, som sällan folk gör. Jag förstår tillexempel ingen jävla ting längre.
Antingen äre jag som är helt lost och är vilse i skogen och käkar kottar och bär. Som markoolio eller vafan han heter.
Eller så äre många som har förändras som in åt heeeeeeeelvete. Nejjuste, jag bor i helvete. Ni är på 13;e våningen eller nått sånt skit då. 

hej alla fattar precis vadjag sitter och dillar om just nu. NÄÄJ, synd för er. och de här inlägget va helt meningslöst. 

Men vafan skitsamma. Lite tankar och skit. Mitt huvud + HJÄRTA behöver tömmas. Eller hjärtat har tömts en hel del, eller så vill jag bara det, fast innerst inne så gråter det för fulla muggar. Ja så är det. 

puss och godnatt hoppas ni hade en trevlig stund med att läsa det här. Nolifer. Precis som jag. 

Fuck you all. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0