sommarlov

men sug kuk på denna kväll,
maten jag åt mådde jag illa av. 
Mimmie kommer och hämtar mig, vi hämtar upp tapper, sen åker vi till kråkberg där 4 pers stod.
Oj heja oss. Åker in mot stan, där träffar jag conor & co.
 Sen kommer linda och fyllekompis nr 1 & co, sen kommer mårthen & co. Sen följer jag med mimmie,anna och tapper med mårthen och co till selja.
vi går mot moraparken, längre kom vi inte. Sen går vi (jag , mimmie och anna) hem mot tapper, Då gick jag hem
och hela tiden har det regnat och jag hade två stora pölar i mina skor 
och mitt hår är förjävligt lockigt! 
nu blire pistvakt under mitt duntäcke sen blire sova, ska jobba imorn;( 


xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0