studentbeckiie

saaaaatan richards jävla pappa kom in och frågade massa skit, och såklart är det jävligt stökigt på mitt rum och texten jag skrev gick ju bort och jag tänkte precis ladda upp den-.-
Nu får man kavla upp ärmarna och vara övertrevlig och massa skit. -.- suck.

Skolan imorse, sög ju röv. Och alla barnen i min klass fick glass förutom jag , för jag va med mimmiesklass ist;( Sen har jag var olydig och sket i spanskan för lärarna satt betyg kl 8 imorse, så jag gick och åt pankakor ist(:
när magen hade blivit mätt så cykla jag hem och bytte om. Och nu sitter jag här och är irreterad på richardsföräldrar som kan ta sig långt upp någonstans, bra för dom att de bor i en husbil på gården!;o Jag gillar dom inte._.

senare idag ska jag knäppa kort på becka som tar studenten. Jätte gulligt kort hon har:) hihi
jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig, och inte om jag ska ha hippieband eller inte,Känner mig så utstirrad när jag har det;/
JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL :)

xoxoooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0