surafamiljen.se

fucktards.
När jag kom hem från stan står ricard och städar hela huset. Fett sur så jag vet att de inte kommer gå att prata med han.
Så jag tog mitt egna beslut genom att laga min egna mat, eftersom becka redan hade ätit och tänkte dra och färgahåret.Hanna är inte hemma. mamma va och jobbade och jonte är ute och ränner.

så när jag börja laga min mat kom mamma och ricard hem.
Mamma: jaha, så idag lagar alla sin egna mat.
jag: Ja, de verkar så. Jag tänkte att de va bäst .
ricard: vadårå? 
jag: För att jag har kännt dig för länge nu ett tag och vet att en sån här dåligt dag för dig, går det inte att prata med dig , Du är alltså för sur, och då är du det en hel jävla dag om det ens räcker.
Ricard: Jag är inte sur. och blablbabla.

mamma är stressad eller nått.
Ricard gick till grannen nu tror jag för att han blev sur på mig när jag sa att han va sur.
Jonte är kaxig som alltid och tigger seriöst en smäll i röven;D
Jag sitter här och ska kolla på film här i min ensamhet. 
Så ja, vi hörs. 

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0