tisdag

en jävligt dålig tisdag.
Fittnatt-
"matte" på morgonen fast pratade mest med de 3 nya killarna som ska börja i min klass.
Idrott ute i regnet.
Slöjd - klar med min klänning och sen gjorde jag hårband:)
Lunch- mackor hos jennie
Svenska- ½ filmen sen somnade jag.
Håltimme. Musik i öronen och sitta på nån bänk
Kemi - film

ååh va de är underbart med skola.
Sen ikväll äre nå jävla föräldra+barn möte , gå och dö.
Jennie va ju söt och la en jätte fin lapp i lis brevlåda(A) vill knappt skriva vad hon skrev;o
vi är lite onda vi(:

xoxo


Kommentarer
Postat av: Pennie

lycka till i livet som socialbidragstagare (a) he he he..

2009-06-02 @ 16:40:04
Postat av: Pennie

fast egentligen får hon inte pengar från socialen men skitsamma. jag tyckte det passa

2009-06-02 @ 16:41:29
Postat av: saraa

Hahhaa ;D busflicka(A)

2009-06-02 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0