tisdags baarn

Tjena folket.
somnade halv 5 ungefär imorse. Vaknade 8:50 skulle börja jobba kl 9. fattar ni hur jävla skön jag är, som är på kaffestugan 9:03.
fan vad jag äger. så jävla stenhårt.
gick bra att jobba(: kom hem och la mig i soffan.
Sen kom lilla mimmie. Jag hoppade in i duschen sedan packade jag. Nu sitter mimmie och kollar på tv och när som helst kommer våran favorit NICLAS och hämtar oss. Niclas är nämlingen vår innebandy tränare. Eller var? Jag och mimmie ska ju typ sluta. men ingen har riktigt bestämt sig.

Och fattar ni hur jävla happy jag blev när mamma funderar starkt på att flytta innan skolan börjar igen. fyfan fett taggad på det. Så jag kan börja om. Fyfan de skulle rädda mig.
Sover i vika inatt med tösarna. Ring, sms vad som helst. men tro inte att jag är jätte social:) nejdå, skriv vafan du vill.
Nu ska jag dra, vettefan hur länge jag är i vika. Och på midsommar blire kanske axi med mimmie. (:

En hojt te! (;

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

Axi, på midsommar ;o Ska man dit så ska de vara helgen efter, för då äre midsommarfirande där :D

2009-06-18 @ 12:10:17
Postat av: sara

jaså de säger du

2009-06-18 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0