vi hade iaf tur med vädret

Eller hade vi det?
Kolla ut genom fönstret? SPÖregnar förfan. Jävla pissväder.
Läst lite  bloggar nu på morgonen.
fast först var jag till sjukhuset, visade tydligen ingen urinvägsinfektion, 
vafan har jag haft dårå?;o aja, de är bättre idag, känner inte av det nå,
Sen kan jag ju säga att jag ska fan grilla varenda jävla doktor som är dumma i huvudet på ett grillspätt!
fan , be happy and be nice förfan. Åh vad jag är bra på engelska också!
fittor är ni allihopa. 
sara som är trött på livet eller vad? 
en fråga som jag har ställt mig själv i ungefär 3 månader  nu. Är:
Kan de bli värre än vad det redan är ?
Och dagen efter så blir allt så jävla fucktup igen. 

musik tips? 

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0