Måndag

trevligt att man får höra saker som man inte vill höra. Och jag hatar verkligen när folk ljuger. visst ibland är det bra vid vissa tillfällen men de är sällan. Säg sanningen från första början.
tankar far runt i huvudet så jag mår illa och dunkande huvudvärk. jävla helvete.
ja - nej? jag vill inte tänka mer. jag vill att de ska vara tomt och jag vill vara lycklig. med dig eller utan vet jag fan inte.

Dagen i skolan spårade ut efter halva dagen, trött och på dåligthumör. Sorry.
cyklade hem i värmen, drog på mig ett par shorts och gick ut på balkongen och solade med en bok i händerna.
Slutade efter ett tag då mina ben var alldeles röda;o Gick in och läste lite mer. Det ska bli ett sant nöje att döda dig skriven av Magdalena Graaf. tycker de är lite coolt att pappa har vart kompis med systrarna Graaf när han var liten(:

Systra min skulle göra korvstråganoff idag. Och de som känner mig vet att jag hatar det och får ont i huvudet av det! Så jag käkade makaroner och stekkorv. fast jag hatar ju korv också, men bättre än korvstråganoff;s usch!
Becka vill ha med mig och sola solarium men tror inte de är så bra för mig sen är jag fattig liten flicka;( Får pengar på onsdag::D:D:D längtar som fan.

Tror fan jag ska ut och jogga lite senare, tror jag behöver det. har inte tränat på länge;o sitter bara här framför datorn, och lever i min lilla egna värld. inte bra! Nu ska jag ta en ibumetin och sen vet jag itne vad jag ska göra. Jag vill ut i värmen men vet inte vad jag ska göra._.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0