about me;o LÄS!

presentation
Fullständiga namn? Sara Lovisa Andersson
Uppväxt?
Inte den bästa skulle jag påstå.
Skilda föräldrar?
Jajjamen
Syskon?
2 systrar och en lillebror
Förebild? öhm, no idea


upp till bevis
Har du ett förhållande nu? Nej
Har du haft förhållande?
Ja
Har du varit otrogen någon gång?
Verkligen inte!
Har någon varit otrogen mot dig?
ja
Förhållande eller "leka"?
förhållande!?;o
Har du varit med någons pojkvän?
nej, de hade gjort slut(:
Är du svår/lätt flörtad?
lite både och skulle jag väl tro.

du faller för
Ögon eller händer? ögon
Blonda/brunhåriga?
vet inte;o men håret är viktigt!
Nordiska eller utländska?
Nordiska!
Charmiga eller snälla?
både och:D
Äldre eller yngre?
Äldre:)
Toffel eller svårfångad?
Svårfångad
Rätt eller fel killar?
jag faller för fel skulle jag tro..

övrigt
Tycker du om någon nu? Ja
Har du blivit sviken? Ja
Hatar du någon? Haha, sara hatar ingen, hon tycker bara lite illa om folk:)
Har du varit ärlig på frågorna? ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0