alone in the darkness

TJOLWWWWIS.

jahapp, fetto dag för min del idag eller?
käkade pankakas tårta hos olivia, drog till donken och köpte kaffe,flurry och paj;o herre min skapare.
kom hem och då stog det tårta och kaffe på bordet, Nu är mamma och köper kina mat. HÖHÖ
niice .

nu ska jag ta och göra nån jävla krönika, vet inte ens vad de är men aja, får väl bara skriva ner nå;D hihi
är på bra humör, vet inte varför. Kanske för att jag har inte gjort något dumt i helgen, utan de mesta börjar reda ut sig för mig. Men de är fortfarande tomt. TOMT TOMT TOMT. usch och fy.

nu ska vi dunka lite mer bra musik. låta pennan arbeta lite. och mat:D sen lär jag hoppa in i duschen också. SKola imorn, verkligen inte pepp. Känns som de kommer bli en jobbig dag. hm. aja. HÖRS DÅ!

Juste, jag har ju typ inte vsart hemma nå på hela helgen, de första jags er när jag kom in i mitt rum, EN STOR FET JÄVLA SPINDEL PÅ VÄGGEN; kuk spindlar.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0