Banging your head against a Wall seems less retarded with a Friend

om du inte orkar läsa nå negativt inlägg så ska du hoppa över det här.
för min dag kan ju fan inte bli värre.
men den är bara 2, och de finns många timmar kvar på denna dag och de gruvar jag mig för.

simningen gick bra, fick VG+ så de är jag iaf nöjd med.

JAG HATAR SO !
specillt området religion, skjut mig för i helvete.
ska fan typ prata muntligt med min lärare på fredag om massa religioner för jag hatar de så in åt helvtee och de kan ta sig så hårt, så därför ska jag prata med henne och skit. så jävla onödigt att veta allt det här. och måste man veta precis allt? åh. 2 jävla so lektioner idag.

spanska kan ju ta sig långt någonstans också, borde göra provet som säkert är försent att göra nu.
agnes hjälpte mig iaf att översätta texten idag. tack<3

sen blev det prima och äta mat med några(:

sen kuk so igen. och jag kan fan säga att de fall fan en tår. jag klarar inte av sånt där. sug kuk.

och jag gjorde inte klar min läsförståelse i engelska förut så jag gick och gjorde de när jag slutade också, och de kan ju också suga kuk.

ögoninflamation på det här har vi också, ännu bättre.
sen hare börjat snöa idag.
och inte haft nå smink på hela dagen, WEEEJ

nu ska jag dunka metal. och hata min dag lite mer.




music in my heart


xoxo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0