Beachips in my fucking heart <3

tjoooosaaan trossaaaan(A)

bara för att jag är mig själv i mina blogg inlägg dårå:O
Och jag har haft en förjävligt bra dag!
började med att jag vaknade med huvudet nere vid fotändan:O fråga inte hur jag lyckades med det..


första lektion slöjd<3 favorit ämne+ lärare:D:D:D hihihi

sen har dagen bara flytit på:D Vart lite busig på lunchen(A)
träningen gick röv men jag hade kul ändå och gjorde as snygga mål på slutet:D Höhöhöhöhöhöh

ehm, igår tröck jag i mig en marabou, nu sitter jag och äter beasåschips och min egna super goda dipp:O vvadå typ tröstäta? ahfan man levar bara en gång :D
sitter och dunkar bästa blandningen av alla låtar på spotify;D




aaaah jag är så snygg. ELLER INTEEEEEEEEEEEEE:D::DD hihihihi hörs då;D

MEN FAN FÅR JU ITNE GLÖMMA. JAg har ju alltid vela elda ner orsa. Nu har någon/ något hjälpt mig med att starta:D en jävla kiosk i orsa är nerbränd:D hgihihihihihihihi''


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0