boys boys boooooys;D

tjenare tjenare.
sitter här i nån 80 säng och tjatat om att sitta vid mammas dator.
haha vilken dag.
vaknade med världens konstigaste humör.
jag och hanna har skrattat fan hela dan,
pratar värmlänska som fan har jag gjort.
köpt julklappar.
En klännig:O sara med klänning HERRE MIN SKAPARE
ett par leggins som har typ paljetter på sig;D hahaha jadu,
sen har jag äntligen hittat ett par tajta svarta jeans:D
blåa hotpants;)
musmatta;D
ljus(:
så jao, de va väl nice.

kollade på massa olika linjer på gymnasium. verkar skit nice och byggpogram killarna ville ha med mig till deras pogram(A) fast jag gjorde inte det.
gick ner till fordon och hämtade mammas kille på slutet och sa ganska högt på värmlänska att det där killarna va inget att hänga i julgran;) haha bad gjort.

nu ska jag slänga ur linserna.
klappa mig lite gött på magen och tacka för donken kaffet av mami.
upp kl 7 imorn och kolla på ett till gymnasium i kristinehamn(: hehehhe

men jag är as pepp på inredning i karlstad iaf(: hhihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0