coldheart

tja :D idag har jag en sån dag att jag säger precis vad jag tycker:D
vissa lägen bra, andra kanske mindre bra;D hihi(A)

jag kan ju börja det här inlägget med att jag undrar så jälva mycket vad alla orsingar vill mig:o
aah, vad är felet:o palla.

jag gillar 95;or nu också;D inget emot dom längre:)
ehm, skolan kan ta sig. Imorn ska vi ha klädsim._. inte pepp..
ikväll äre träning :)

borde gör läxor nu och sen hjälpa till med maten, men de ser mörkt ut att börja ta fram läxor.

och jag kom fram till idag när jag gick hem att jag är lycklig:D haha har fan glömt senast jag kände så.
allt kändes så bra. och jag skiter i mina små bekymmer och sörjer den dagen allt  bara säger poff.
kan ju inte hålla på att ema mig längre.
och jag är sjukt sugen på att köpa jackan nu, och skita i att ta hål i läppen för alla andra har det nu.
och sen får jag väl jobba ihop jack-pengarna igen bara;D får köpa kamera sen när jag verklige måste ha en. har ju faktiskt en på låning nu. så får ju använda den(:

och jag fryser hela tiden;o skit kallt):
ahfan, ska lägga mig och vila ögonen men inte sova. för jag måste sova ikväll. kan inte hålla på så här.




kommer jag passa i den?:o

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg jacka Sara!

Den va verkligen du:)

Kööööööp ;)

<3

2009-11-03 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0