det finns inga ord



scared and alone in the big world.



jaao, sitter här och lyssnar på kents nya album(:
har kollat på extreme home makeover. jag sitter fan seriöst och gråter ibland, tycker så synd om vissa familjer;/
och här sitter man nästan och tycker synd om sig själv? hm. ändrig på det kanske.
vissa har det så mycket bättre än vad det tror.

skolbio som första lektion, redan då fattta jag nästna att denna dag kommer inte va bättre än vad de andra har vart den här veckan.
satt på tredjeraden längst ner själv. weej.
stack ut så fort filmen va klar och tog på mig hörlurarna och gick upp till skolan.
Såklart har vi min favorit lektion so!
ingen lärare..
sara sleepar.
sen så har väl skoldagen rullat på iaf, blev på lite bättre humör mer och mer.
de behöver bara en liten kommentar och hela min dag är förstörd.
så många små grejer som händer och de byggs på till något stort.
tröttsamt..


ingenting planerat ikväll.
tror det blir idol och kanske "Mini lan" med mina syskon.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0