Emmadag(:

tja fucktards.
älskar denna dag hittills!:D
vart på sjukt bra humör.
vaknade ganska pigg eftersom jag la mig ovanligt tidigt igår:)
och kunde sova !:D
Pluggade religion på "stuga" och försöker nöta in det genom att skriva med olika färgpennor;)
sen gjorde jag klar mina talkort till redovisningen vi skulle ha på biologin idag.

so kollade jag på film och skrev ner stödord. och skrev 2,5 papper om filmen på lunchen. Smet även in i matsalen och snodde två mackor och fick en festis av jenniepennie:D

sen vare matte då jag skrev ner hur man ska tänka tills vi har prov om 2 veckor eller nå sånt:p
sen satt jag och sjöng jätte falsk också:D
sen vare biologi och då hade vi vikarie, så vi skulle inte redovisa. och som vanligt äre bara jag,agnes ochjennie som blir klara med saker i tid. Så vi fick gå 10 min efter vi hade börjat. Vadå underbar vikarie:D
så ja,kom hem och drack lite kaffe och fikade med mamma och mormor, sen kom även bosse och ricard.

nu sitter jag här och slänger i lite smink och nån tröja och sånt i en väska, senare idag drar jag till emma holmberg:D
sover hos henne, sen får vi se vad jag hittar på för hyss denna helg.



Emma Holmberg<3
som jag tycker ska bli  modell :D


xoxo

Kommentarer
Postat av: emmispemis

SARA ANDERSSON<3

som jag tycker ska bli p-skådespelare (:

ja , de skulle funka

du är så himla söt

2009-11-07 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0