?

omfg börjar vi med det här inlägget. bokstavligen.
mycket snack om gud på sista tiden..

aja fan, min huvudvärk släppte inte på hela natten så jag va osäker om jag skulel till skolan, men jag kände att jag hade saker att fixa. så jag gick ändå.
fysiken kunde fan ta sig.
Hemkunskap och arbeta själv gillar vi:D Maten gick och äta tillochmed.
tog tag i lite hemkunskaps läxor också.
LUCIAträning. Höhöhöhö sara är med i lucia, en fet jävla förvånad min har alla nu som läser det här. plus att ni börjar små le nu för att jag vet att ni ba; alltså ofta sara andersson med i nått jävla lucia , hon kan inte ens sjunga? Haha jag vet att ni tänker så:D

aja, sen vare svenska. läser bröderna lejonhjärta<33 heheheh
biologi redovisning, gick bra(:
Engelska -film;D
matte- läsa engelska bok:)

satt en stund med simon,dag och rasmus efterskolan. Sen gick jag och fikade med mimmie och simon.
gick nyss hem med mimmie. Mycket missförstånd de senaste veckorna, många frågetecken som är lösta nu.
skönt. <3

min dag har väl vart ganska bra. Orkade verkligen inte träningen idag.
för mycket som liksom hände nu och jag skulle nog bara bryta ihop så jag hoppade över den idag.

nu ska jag lyssna på musik, och bara göra ingenting. hörs.

http://open.spotify.com/track/0wrLM03yon8os2L2H6Lt4p




mimmie <3


xoxo


Kommentarer
Postat av: miiiims

Jag älskar dig <3

2009-11-12 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0