falun(:

yooo ;D
SLÖJD i mitt hjärta. Älska siv!:D favorit ämnet for sure.
ehm sen blev det nå föreläsning, för min del blev det jacka och musik sen sova på golvet(Y)
sen lunch. då va jag lite social iaf(:
sen så hade vi nå test i matsalen,sen drog jag hem:D

cyklade ner på stan 10 min senare.
och satt mig på bussen till falun för becka tror hon hade sett jackan som jag vill köpa i falun.
men de visade sig att hon hade nog sett den i stockholm:( så jag vill till stockholm. DÄr den kostar 1400:-ist för 2200:- :)

så ja.. men jag köpte 3 tröjor:D bilder på dom nedanför:)
nu ska jag duscha. och imorn ska jag va med emmmmmmmmmmmaaaa:D:D::D:D <3

hör då;D








jag vet att jag är duktig på att lägga kläderna fint på golvet(A)
amen sådär ser dom ut;D ser bättre ut i verkligheten(A) höhö



xoxo

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAH klockren den i mitten! :D

2009-11-05 @ 20:57:28
URL: http://agnesnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0