jul jul jul= hate hate hate


vill ha:O blir nog mitt nästa köp:)
sitter här och väljer mellan 3 jackor också.
men två av dom är killstorlekar och de är förstort för lilla mig):

men den andra finns bara i M och tjejmodel. så vi fårla se.
skickade nå mail och fråga hur måtten va på den jackan för de stog inte.

vart nere på stan och fixat massa julklappar. kom hem och då kom ricardsföräldrar.
har proppat i mig massa mat och tårta så nu är jag mätt och belåten och förjävligt trött.

men jag måste plugga SO och musik:

har musik prov imorn på morgonen.
sen måste jag ta tag i min spanska eftersom jag har fått en liten varning där(A)
så lär väl få göra spanska prov där å.

fuck it
så jävla less på allt och alla.
emo sara here i come.

tjocktröja imorn då. sen ska jag vara en stor fet nörd som pluggar arslet så jag kanfå mina 245 poäng fram tills jul. och jag är ju så jävla duktig så jag har fixat så att jag jobbar i jul:D höhöhö
ledig på nyår(Y) jävlar i mamma, lär ju börja fixa lite nu.(A)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0