LOOL

godkväll.
ingen lust att gå och lägga mig.
och jag har hållt på att fixa designen här på bloggen men jag gav upp och fixade tillbaka allt.
sitter och dunkar lite musik.
känner hur jävla ensam jag är här i världen.
hur jävla töntig jag är som skriver det.HAHA
nej men fan, this sucks.

tro om jag ska slå på en skön film and die tonight. YESBOX de lät inbjudande.
hörs i helvetet dårå.
mwiihihiihi :>



Bara för att jag ser ut som en mullvad dårå.
och här får ni ultra bra musiktips från mullvaden där i blont hår ;o


Inverse Feat. Sally – I Need You - Ultravibes Remix

Lady Gaga – Telephone

Taio Cruz – Break Your Heart

In Fear And Faith – The Road To Hell Is Paved With Good Intentions [featuring Craig Owens of Chiodos]

Kleerup – Hero (Feat. Sweptaways)

Laleh – Hide Away

Kent – Töntarna

Soilwork – Stabbing The Drama

Michelle Featherstone – Coffee And Cigarettes

lite gott och blandat så här på kvällskvisten.
NATTI LOVERS. OCH MALTE SOM HAR NAMNSDAG IDAG. (jag tycker malte är ett udda namn,men de duger när ens föräldrar inte kan tänka sig för vad de döper sina barn till, finns ju faktiskt värre namn som tillexempel alla som bor i orsa)

the one and only are going to slepp now after the movie, XOXO
(jag suger på engelska)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0