lördag-fika-städa-önskelista-new moon

dunk dunk
party musik i saras area(rum):D
vaknade skit sur för mamma kom och väckte mig.
sover ju fan inget, och nu på helgen då jag kan passa på nej då ska hon väcka mig så jag inte kan sova om):
ahfan, blev på lite bättre humör då jag blev påmind att min äldsta syster snart flyttar:D:D
så jag ska ta hennes rum. Så nu håller jag på att städa upp lite och tar upp de saker på vinden som jag inte ska ha med mig ut till hennes rum;D hehehehe

börjat att skriva en önskelista nu också;D
hehehe

och jag vill se NEW MOON!): ingen att gå med.. så jävla mobbad. men aja, ska försöka få mamma att gå vid 6.
emma kanske ska va med mig idag men hon är en busywomen.

jahapp, har duschat också, nu ska jag fortsätta med mitt rum, och mormor kom nyss med fika(A)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0