onödig rubrik

tja alla läsare;D
funderar på att byta design börjar tröttna ur den här, men jag har inte tid att fixa nån nu(:
så mycket som händer just nu:o
så många svåra vägar.
och jag vet inte vad jag vill.
folk ska alltid bestämma sig för saker så snabbt:o
och kan inte ändra sin åsikt om saker och ting, utan komma på en egen version och gå efter den.
Känns som en del tycker om att slänga massa skit på mig så de slipper det.
ska fan bli en återvinnigs soptunna. HÖHÖ jag har ingenaning vad jag håller på att dilla om. sorry.
Orkar inte ta bort texten heller.
ibland behövs lite onödigt text också:)


Jahapp.
Imorn så äre ju tisdag. = lång skoldag. Och en sen träning.
jag har ångest varje dag när jag ska gå till skolan. Ska det verkligen vara så?

och jag hatar mitt fucking jävla internet som laggar dase så de bara smäller om det..

och jag har vart väldigt duktig idag, träningen idag gick bra;D även fast jag ramlade omkull för att en boll rullade under mina fötter:(
hängde min tvätt.
gjorde disken
och  laga mat:D

weej
duktigt sara:D

nu ska jag snart krypa ner och sova tror jag.
sover grymt dåligt nu igen:/ vill sooooooooova..




fucktard?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0