orcher <3

inte varje dag jag startar datorn kl halv 7 första gången på hela dagen:o
skolan kan fan ta sig. Alla har nog upplevt att jag har vart sur på dom idag, men de har jag inte. bara förjävligt dålig dag har jag haft. not good.
Jävel till mes vikarie på idrotten, förstörde nog allt.
skavsår fixade jag idag också.
2 jävla kuk so lektioner som kan ta sig, och KUL att vi ska börja med Kartan nu efter religion, snälla skjut mig eller vad som helst..
spanskan kan ta sig också, skrev av martin idag(Y)

gick hem och somnade i soffan.
vaknade av att de va lotta på bråkmakargatan på tv. ÄLskar fan lotta, de va fan min idolnär jag va liten:D
sen kom min söta kusin Leon och mormor hem hit och bjöd oss på äppelpaj:)
Jag och jonte tvingade mamma att åka ner på stan med oss.
köpte lite underkläder och sling medel:O
Hahha så nu ska jag slinga mitt hår. HAHAfast jag kommer nog färga över det snart ändå, men blev iaf pepp. måste fan ha lite förändringar, så jävla tråkigtoch se ut som vanligt varenda dag.
kul att jag har typ slutat att ha smink på mig också. lol?

Sen har jag bestämt mig för att läsa SAGAN OM RINGEN boken som det är 1222 sidor i(Y) HAHA lycka till säger jag till mig själv;D plus att jag ska läsa bröderna lejonhjärta och nån kuk engelsa bok:)


söt:D




höhöhö dålig humor kallas det:D

aja, nu ska jag färga håret:D värsta fall får jag väl ha mössa på mig imorn(:
hörs då;D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0